piątek, 12 czerwca 2015

The Height of Summer



W tak upalne dni, kiedy temperatura na termometrach przekracza 30 stopni Celsjusza, a  jedynym ratunkiem jest przyssanie się do dzbanka mrożonej kawy i nastawienie centralnie na swoją twarz wentylatora, chyba nikt nie ma ochoty na długie wybieranie ubrań.
Zestaw ze zdjęć w całości kosztował 40zł!  Spodenki do tajskiego boksu kupiłam w ciucholandzie za 5 zł. Są w cudownym, cukierkowym kolorze z wyszytym, żółtym napisem. Pasują idealnie do pastelowych, błękitno-różowych tenisówek kupionych lata temu z TK MAXX. Bluzkę zrobiłam sama, to mój pierwszy projekt tego typu. Jest to przerobiony t-shirt z ozdobnym, delikatnym łańcuszkiem w okół szyji. Za bluzkę zapłaciłam w sumie 10 zł. Białe okulary które bardzo często pojawiają się na blogu kosztowały kolejne (niecałe) 10 zł. A mój na zawsze ukochany, przeźroczysty plecak 15 zł.

































14 komentarzy:

  1. Super blog, śliczne zdjęcia i wystrój.!!

    Zapraszam na mojego: wikiandmarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie bluzka
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe spodenki ;) Podobają mi się
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy look ;)

    www.encore4u.blogspot.com - blog o modzie i torebkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zajmij sie projektowaniem?
    Myslalas o tym?
    To fajna zajawka, ja sama studiowalam architekture :)

    ~ http://my-fit-style.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś wiązałam przyszłość z projektowaniem, ale z czasem chęci znikły. Teraz wraca mi zapał, kto wie co z tego będzie ;)

      Usuń
  6. Bardzo przejrzysty, estetyczny blog!

    Mogłabyś poklikać w linki do LUCLUC w ostatnim poście na moim blogu? Bardzo proszę, ponieważ zależy mi na utrzymaniu dalszej współpracy :)

    Mój blog

    POMOŻESZ?-Jeśli tak, to koniecznie napisz mi w komentarzu na moim blogu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znoszę upałów, kiedy jest powyżej 30 stopni jestem nie do życia i dokładnie tak jak mówisz nie chce mi się zbyt wiele myśleć o tym co ubiorę i też poniekąd jak wyglądam. Jednakże właśnie w takie dni, kiedy w środku czujesz się dziwnie, przynajmniej na zewnątrz chcesz kwitnąć.
    Nawiązując do samej stylizacji, to bluzka jest świetna, a blog bardzo fajny, na pewno jeszcze wpadnę. (✿◠‿◠)

    http://miedzy-czernia-a-biela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetne spodenki ;)

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, ta bluzka wyszła ci naprawdę świetnie! :)

    porcelain-butterflies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award. Gratulacje!:) Więcej dowiesz się u mnie na blogu.
    http://nicolabrychcy.blogspot.com/2015/06/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega fajne połączenie! :D Spodenki skradły me serce :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. YEEEEEEEEEEEES THOSE SHORTS! You literally just made my day hahaha
    xMM
    THE LAME LIP
    INSTAGRAM
    LOOKBOOK

    OdpowiedzUsuń