niedziela, 16 listopada 2014

☯ ☹ ☼ ☾


Cześć, na początku chciałam wam polecić sklep Born Pretty Store, gdzie znajdziecie biżuterię każdą, jaką tylko sobie zamarzycie. W dodatku wpisując kod rabatowy GIET10 będziecie mieć darmową wysyłkę i rabat -10% na całe zakupy z działu biżuterii! Ja osobiście jestem zauroczona tym sklepem i moja paczka już do mnie leci.


bornprettystore banner

Ostatnio zaczęłam pielęgnować swoją cerę kosmetykami domowej roboty. Wczoraj odkryłam kawowy peeling do twarzy który sprawi że Twoja skóra będzie dobrze nawilżona i oczyszczona.

Do zrobienia takiego peelingu potrzebujemy:
-2 łyżeczki cukru
-1 łyżeczkę soli
-1 kopiatą łyżeczkę kawy mielonej
-Oleju kokosowego tyle, żeby suche składniki połączyły się na konsystencję mokrego piasku.
Peeling możecie śmiało trzymać w lodówce jeśli zrobicie go za dużo.
Podpowiedź: jeśli nie macie oleju kokosowego, możecie użyć np. oliwy z oliwek.
Może peeling nie wygląda za apetycznie, ale pięknie pachnie i daje super efekty.

peeling kawowy

peeling kawowy


 Co do zdjęć, mam na nich moją ulubioną fryzurę, której nie robię za często bo nie mam czasu robić koczków w idealnym od siebie odstępie (i tak nigdy mi to nie wychodzi). Kojarzą mi się z latami 90, które uwielbiam z całego serca i dałabym wszystkie pieniądze jeśli byłaby możliwość przeniesienia się do tej dekady w wieku takim jakim jestem teraz. 


fashion blog photo

fashion blog photo


fashion blog photo

fashion blog photo

fashion blog photo

fashion blog photo

Crop top - H&M
Jeans - H&M
Sneakers - Puma
Tatto choker - Allegro
Backpack - Tiger
Jacket - H&M 


11 komentarzy:

  1. Jeju! Ale świetny plecaczek *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba wypróbuje ten peeling :)
    bardzo ładne zdjęcia

    http://julczi-juulczi1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne zdjecia! Swietna fryzura! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja !

    Co powiesz na wspólną obserwację? Ja już, zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W porównaniu z tym z czym ostatnio spotkałam się na twoim blogu jest o wiele lepiej. Zdjęcia są wieksze i bardzo przejrzyste, stylizacja mimo, że prosta to bardzo mi się podoba, no i ten plecak. Moja miłość, której nie ogarnęłam by kupić :< głupiutka ja.
    Pozdrawiam, Olivia
    dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Yas, chyba w końcu znalazłam na bloggerze kogoś stylem podobnego do mnie ;w;

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz genialnie! Uwielbiam taki styl :3
    świetna fryzura :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne to pierwsze zdjęcie.
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Zacznij na pewno się odwdzięczę.

    OdpowiedzUsuń